Etusivu - Jyväskylän Vapaaseurakunta

Pääsiäisjuma. Avioparipäivä la 14.4. Pääsiäisjumalanpalvelus. Su 14 klo 16 yhdessä Missio Churchin kanssa. Ehtoollinen, Hannu Räty, Veera Wusu, Missio Churchin musiikkiyhmä. Pyhis. To 293. klo 19 Jumalanpalveluksessa myös ehtoollinen. Kaikenikäiset, tervetuloa kiirastorstain jumalanpalvelukseen! Avioparipäivä Kahden kesken. La 144. klo 10-15.30 Kahden kesken -avioparipäivä. Mikä on vaikuttanut elämääni eniten? Katso jumalanpalvelus suorana netissä. Jumalanpalvelukset alkavat 20.8. alkaen klo 16.

OVERVIEW

The web site jyvaskylanvapaaseurakunta.fi currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have crawled nineteen pages inside the site jyvaskylanvapaaseurakunta.fi and found nine websites referring to jyvaskylanvapaaseurakunta.fi. We were able to precure one mass communication platforms belong to jyvaskylanvapaaseurakunta.fi.

JYVASKYLANVAPAASEURAKUNTA.FI TRAFFIC

The web site jyvaskylanvapaaseurakunta.fi has seen fluctuating quantities of traffic all over the year.
Traffic for jyvaskylanvapaaseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for jyvaskylanvapaaseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for jyvaskylanvapaaseurakunta.fi

LINKS TO JYVASKYLANVAPAASEURAKUNTA.FI

Jyväskylän Katulähetys

Jyväskylän Katulähetys on kristilliseltä pohjalta toimiva, yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Yhdistyksellä on vankka kokemus alkoholistien, sekakäyttäjien ja huumeongelmaisten sekä vankilasta vapautuvien parissa tehtävästä työstä. Samoin eri tavoin syrjäytyneiden auttamisesta ja pitkäaikaistyöttömien työllist. Kankitie 14, 40320 Jyväskylä.

WHAT DOES JYVASKYLANVAPAASEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jyvaskylanvapaaseurakunta.fi Mobile Screenshot of jyvaskylanvapaaseurakunta.fi Tablet Screenshot of jyvaskylanvapaaseurakunta.fi

JYVASKYLANVAPAASEURAKUNTA.FI SERVER

Our crawlers discovered that the main root page on jyvaskylanvapaaseurakunta.fi took one thousand two hundred and three milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
193.64.221.3

FAVICON

We found that this website is weilding the Apache os.

Etusivu - Jyväskylän Vapaaseurakunta

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site jyvaskylanvapaaseurakunta.fi had the following in the homepage, "Su 14 klo 16 yhdessä Missio Churchin kanssa." I saw that the website stated " Ehtoollinen, Hannu Räty, Veera Wusu, Missio Churchin musiikkiyhmä." They also said " klo 19 Jumalanpalveluksessa myös ehtoollinen. Kaikenikäiset, tervetuloa kiirastorstain jumalanpalvelukseen! Avioparipäivä Kahden kesken. Mikä on vaikuttanut elämääni eniten? Katso jumalanpalvelus suorana netissä."

SEE SIMILAR WEBSITES

Jyväskylän Varaosakeskus Oy

Tarjoamme laajan valikoiman laadukkaita varaosia ja tarvikkeita aina edulliseen hintaan. Ahjokatu 2, 40320 JYVÄSKYLÄ.

Jyväskylän Vihreät Jyväskylän Vihreät

Tänä talvena Jyväskylän metsistä käsittelyvuorossa ovat olleet Ristikiven ja Sippulanniemen metsät. On tuntunut pahalta katsoa, miten joka päivä harvenee uusi pala lähimetsää. Joissain kohdin tuntuu, että tuohon kyllä silmä tottuu ja jälki on aika tasapainoista, mutta.

Jyväskylä Sinfonia Jyväskylä Sinfonia

Felix Zenger on Liekeissä Jyväskylä Sinfonian konsertissa 18. Jyväskylä Sinfonian kamarikonsertit jatkuvat viulutaiteilija Olga Parhomenkolle omistetulla konsertilla 7. Yhteistyöproduktio Glamour and Glam Flower Power -illan solistit julkistettu. GLAMOUR and GLAM FLOWER POWER.

JyväsLentis - Lentopallo - Beach Volley - Jyväskylä

Käy lukemassa uusimmat JyLe-uutiset! JyLelle hieno 3-1 voitto. LP Vampula joutui lähtemään kotiin ilman pisteitä. Alueen mestaruudesta taisteltiin Ylistarolla 10. Lentopalloliitto tarkastaa eli auditoi JyLen toimintaa Sinettiseuran kriteerien mukaisesti. Naisten 1-sarjaa JyLe - Kuortane. Naisten 1-sarjaa JyLe - Viesti.